NeverToOld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yandere (:

Ga naar beneden

Yandere (: Empty Yandere (:

Bericht  Imke zo maa 20, 2011 4:22 pm

Oke, ik heb soort van ideekes uitgewerkt voor da ding he (:

Toch nog even uitleg over yandere: Yandere zijn dus een soort van 2e persoonlijkheid van mensen, die heel agressief en gewelddadig (en vaak ook redelijk hentai zijn), en uh... ze hebben ook een andere naam en een eigen wil. ook kunnen mensen die zo'n yandere-persoon hebben heel plots daarin veranderen zonder waarschuwing

Ik heb 3 verhalen ewa : (kga de persoontjes gewoon 1 en 2 noemen, dan kunne we kiezen wie welk verhaalke heeft -_-'

1. (had ik voor Usui en SaeJin wat bedacht)
(1) en (2) zitten in dezelfde klas op de yandere-school (een heel afgelegen plek). Ze kunnen elkaar echt totaal niet uitstaan, en doen alleen maar 'beleefd' als er anderen bijzijn. En het ergste van alles, hun yandere worden verliefd op elkaar. En ook al hebben ze maar weinig herinneringen van wat hun yandere doen, toch beseffen ze dat ze eigenlijk met elkaar hebben zitten kussen enzovoort. Dus hoe moeten ze zich nu tegen elkaar gedragen, en is het misschien niet beter ook gewoon vriendelijk tegen elkaar te doen?

2. (Renn en Kai in mijn hoofd toch xD)
Door een fout van de school wordt (1) in het yandere gedeelte geplaatst, hoewel hij/zij zelf geen yandere is. Natuurlijk wordt (2) (wel een yandere) meteen verliefd op (1), ook zijn/haar yandere persoon valt op (1). (1) weet echter niets van al die yandere-toestanden en vindt het dus heel beangstigend wanneer (2) plots yandere is. En uh, verder heb ik die niet echt

3. (eventueel een gay-koppeltje (Yay, Shonen-ai =D KaZe, of LxL ;O Joepie, teveel fanservice xD))
(1) is een tamelijk brave yandere, hij/zij verandert ook bijna niet. (1) is ook heel verlegen en wanneer hij(/zij) een heel agressieve kamergenoot krijgt, (2) (die heel vaak in zijn yandere verandert en ook heel agressief is) durft hij/zij zich ook niet goed verweren ofzoiets. Maar na een tijd wordt (2) (yandere & normale persoon) verliefd op (1) en begint alles te veranderen. (2) heeft echter altijd gehoord dat jongens niet samenhoren en voor hem is het dus echt heel taboe, maar ook al verzet hij zich zoveel hij wil, hij moet de hele tijd aan (2) denken. Maar wat als ze er op school achter komen?

Imke

Aantal berichten : 8947
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum